Szklana tablica magnetyczna DECOR-GLASS - HAWANA 40x30 60x40 70x50
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Szklana tablica magnetyczna – DECOR-GLASS – wykonana jest z cienkiego, lekkiego szkła zadrukowanego od wewnątrz trwałymi lakierami UV gwarantującymi trwałość kolorów.
Tablice DECOR-GLASS działają też bez magnesów.
· na całej powierzchni są ferromagnetyczne - przyciągają magnesy neodymowe
· przy dolnej krawędzi posiadają wbudowane wewnętrzne magnesy, które przyciągają drobne przedmioty stalowe (spinacz, monety 1-5 gr, klips, spinka, śrubka, małe nożyczki, klucz itp.). Za ich pomocą bez dodatkowych magnesów szybko przypniesz kartkę z informacją, przypomnienie, wizytówkę, zdjęcie, listę rzeczy do zrobienia nie zasłaniając tego co jest na tablicy.
· tafla szkła jest ściśle sklejona z warstwą zabezpieczającej mocnej folii i materiału drewnopochodnego, trójwarstwowa struktura gwarantuje bezpieczeństwo użytkownikom. W przypadku pęknięcia nie ma odprysków szkła.
· można na nich pisać, rysować, przyczepiać notatki, dokumenty, zdjęcia itp.
· są łatwe do zamontowania
Kupując drukowaną tablicę DECOR-GLSS otrzymasz w komplecie:
· cztery okrągłe magnesy neodymowe 10x2 mm
· jeden magnes ozdobny – wzór dobierany jest losowo
· szablon, dzięki któremu łatwo i szybko zamontujesz tablicę
· dwa haczyki-wkręty rozporowe do zawieszenia tablicy
· instrukcję montażu, gwarancję na 2 lata, fakturę zakupu
UWAGA:
Z uwagi na warstwę szkła osłabiającą pole magnetyczne, DECOR-GLASS na całej powierzchni przyciąga tylko magnesy neodymowe
Zwykłe magnesy tzw. „lodówkowe” można przyczepić z wykorzystaniem cienkich magnesów neodymowych – 4 szt. dołączamy do tablicy.
Na zamówienie klienta wykonujemy tablice ze zdjęciem lub rysunkiem przesłanym nam drogą mailową.
„Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zakupu tablic szklanych wyprodukowanych zgodnie z indywidualnymi wytycznymi Klientów co do rozmiaru czy koloru, prawo odstąpienia od umowy zostaje wyłączone.
Podstawę wskazanego wyłączenia stanowi art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta”